Holly_lobster's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Hobo with a Shotgun
2011, in 1 top list Check -
2
Submarine
2010, in 1 top list Check -
3
Paris, je t'aime
2006, in 0 top lists Check -
4
Heathers
1988, in 7 top lists Check -
5
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
6
The Act of Killing
2012, in 9 top lists Check -
7
Nightcrawler
2014, in 5 top lists Check -
8
La haine
1995 — a.k.a. La Haine, in 15 top lists Check -
9
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
10
Whiplash
2014, in 14 top lists Check -
11
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
12
Another Earth
2011, in 0 top lists Check -
13
Her
2013, in 10 top lists Check -
14
Moonrise Kingdom
2012, in 9 top lists Check -
15
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
16
Ex Machina
2014, in 5 top lists Check -
17
Melancholia
2011, in 10 top lists Check -
18
Moon
2009, in 5 top lists Check -
19
True Romance
1993, in 7 top lists Check -
20
Neighbors 2: Sorority Rising
2016, in 0 top lists Check -
21
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
22
In Pursuit of Silence
2015, in 0 top lists Check -
23
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
2017, in 10 top lists