Ike_krull's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Poltergeist
1982, in 9 top lists Check -
2
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
3
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
4
The Goonies
1985, in 5 top lists Check -
5
RoboCop
1987, in 15 top lists Check -
6
Heathers
1988, in 7 top lists Check -
7
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
8
The Crow
1994, in 4 top lists Check -
9
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
10
Alien
1979, in 30 top lists Check -
11
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
12
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
13
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
14
Hellboy II: The Golden Army
2008, in 1 top list Check -
15
Hellboy
2004, in 1 top list Check -
16
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
17
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
18
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
19
Inception
2010, in 21 top lists Check -
20
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
21
Nine Inch Nails Live: And All That Could Have Been
2002, in 0 top lists Check -
22
Nine Inch Nails Live: Beside You in Time
2007, in 0 top lists Check -
23
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
24
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
25
Avatar
2009, in 14 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 68