Illfinger's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
5
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
6
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
7
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
8
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
9
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
10
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
11
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
12
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
13
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
14
Crash
2004, in 4 top lists Check -
15
Army of Darkness
1992, in 6 top lists Check -
16
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
17
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
18
Batman
1989, in 9 top lists Check -
19
Batman Returns
1992, in 8 top lists Check -
20
Big Trouble in Little China
1986, in 3 top lists Check -
21
Borat: Cultural Learnings of America for Make...
2006, in 8 top lists Check -
22
Boyz n the Hood
1991, in 9 top lists Check -
23
Braindead
1992 — a.k.a. Dead Alive, in 8 top lists Check -
24
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
25
The Butterfly Effect
2004, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 58