Irate snowman's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
2
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
3
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
4
Alien
1979, in 30 top lists Check -
5
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
6
Batman
1989, in 9 top lists Check -
7
The French Connection
1971, in 23 top lists Check -
8
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
9
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
10
The Texas Chain Saw Massacre
1974, in 15 top lists Check -
11
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
12
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
13
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
14
Re-Animator
1985, in 7 top lists Check -
15
Hellraiser
1987, in 3 top lists Check -
16
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
17
Batman: Mask of the Phantasm
1993, in 1 top list Check -
18
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
19
X2
2003 — a.k.a. X2: X-Men United, in 5 top lists Check -
20
Videodrome
1983, in 18 top lists Check