Jacktelson's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Dead Man
1995, in 12 top lists Check -
2
The Player
1992, in 10 top lists Check -
3
GATTACA
1997 — a.k.a. Gattaca, in 5 top lists Check -
4
Midnight Express
1978, in 4 top lists Check -
5
Rosencrantz & Guildenstern Are Dead
1990, in 3 top lists Check -
6
Dinner Rush
2000, in 1 top list Check -
7
Hunger
2008, in 6 top lists Check -
8
Once
2007, in 4 top lists Check -
9
Shine
1996, in 6 top lists Check -
10
High Fidelity
2000, in 3 top lists Check -
11
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
12
Angel Heart
1987, in 4 top lists Check -
13
The Adventures of Tintin
2011, in 1 top list Check -
14
Lilja 4-ever
2002 — a.k.a. Lilya 4-Ever, in 7 top lists Check -
15
The Road
2009, in 1 top list Check -
16
Equilibrium
2002, in 0 top lists Check -
17
Enemy at the Gates
2001, in 0 top lists Check -
18
Stranger Than Fiction
2006, in 0 top lists Check -
19
The Abyss
1989, in 3 top lists Check -
20
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
21
Taxidermia
2006, in 2 top lists Check -
22
Four Rooms
1995, in 0 top lists Check -
23
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
24
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
25
Rope
1948, in 10 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 45