Je_alex5's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
2
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
3
2046
2004, in 6 top lists Check -
4
25th Hour
2002, in 7 top lists Check -
5
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
6
8 Mile
2002, in 3 top lists Check -
7
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
8
A History of Violence
2005, in 11 top lists Check -
9
About Schmidt
2002, in 3 top lists Check -
10
Alien
1979, in 30 top lists Check -
11
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
12
American History X
1998, in 12 top lists Check -
13
Apocalypse Now
1979, in 37 top lists Check -
14
As Good as It Gets
1997, in 9 top lists Check -
15
Bad Boys II
2003, in 2 top lists Check -
16
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
17
Batoru rowaiaru
2000 — a.k.a. Battle Royale, in 9 top lists Check -
18
Before Sunrise
1995, in 14 top lists Check -
19
Before Sunset
2004, in 18 top lists Check -
20
Being John Malkovich
1999, in 14 top lists Check -
21
Blade II
2002, in 1 top list Check -
22
Brat
1997 — a.k.a. Brother, in 2 top lists Check -
23
Brick
2005, in 8 top lists Check -
24
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
25
Bullitt
1968, in 11 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 189