JimVav's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Dr. Horrible's Sing-Along Blog
2008, in 0 top lists Check -
2
Firefly
2002, in 0 top lists Check -
3
Lost
2004, in 0 top lists Check -
4
M*A*S*H
1972, in 0 top lists Check -
5
A Charlie Brown Christmas
1965, in 0 top lists Check -
6
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
7
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
8
A Fish Called Wanda
1988, in 8 top lists Check -
9
A Hard Day's Night
1964, in 18 top lists Check -
10
Across the Universe
2007, in 0 top lists Check -
11
Amadeus
1984, in 23 top lists Check -
12
An American Werewolf in London
1981, in 12 top lists Check -
13
National Lampoon's Animal House
1978, in 9 top lists Check -
14
Apollo 13
1995, in 6 top lists Check -
15
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
16
Beverly Hills Cop
1984, in 7 top lists Check -
17
Bill & Ted's Excellent Adventure
1989, in 2 top lists Check -
18
Bowling for Columbine
2002, in 11 top lists Check -
19
Boyz n the Hood
1991, in 9 top lists Check -
20
Bull Durham
1988, in 8 top lists Check -
21
Butch Cassidy and the Sundance Kid
1969, in 21 top lists Check -
22
Caddyshack
1980, in 5 top lists Check -
23
National Lampoon's Christmas Vacation
1989 — a.k.a. Christmas Vacation, in 2 top lists Check -
24
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
25
Cool Hand Luke
1967, in 13 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 283