Jjaime93's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
3
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
4
Back to the Future Part II
1989, in 6 top lists Check -
5
Ed Wood
1994, in 9 top lists Check -
6
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
7
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
8
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
9
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
10
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
11
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
12
Hugo
2011, in 6 top lists Check -
13
Coraline
2009, in 3 top lists Check -
14
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
15
Mr. Nobody
2009, in 4 top lists Check -
16
The Man from Earth
2007, in 1 top list Check -
17
Breaking Bad
2008, in 0 top lists Check -
18
Lost
2004, in 0 top lists Check -
19
Fringe
2008, in 0 top lists Check -
20
Heroes
2006, in 0 top lists Check -
21
Skins
2007, in 0 top lists Check -
22
Black Mirror
2011, in 0 top lists Check -
23
Glee
2009, in 0 top lists Check -
24
The Godfather Part III
1990, in 7 top lists Check -
25
Paprika
2006, in 7 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 33