Joana_star's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
2
Notting Hill
1999, in 6 top lists Check -
3
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
4
Atonement
2007, in 6 top lists Check -
5
Changeling
2008, in 1 top list Check -
6
The Hours
2002, in 7 top lists Check -
7
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
8
Beauty and the Beast
1991, in 19 top lists Check -
9
Stardust
2007, in 1 top list Check -
10
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
11
Despicable Me
2010, in 3 top lists Check -
12
The Lovely Bones
2009, in 0 top lists Check -
13
The Notebook
2004, in 1 top list Check