Josuemotta's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
23
Alien
1979, in 30 top lists Check -
25
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
31
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
47
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
51
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
57
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
72
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
75
The Others
2001, in 9 top lists Check -
79
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
98
The Mist
2007, in 2 top lists Check -
105
Jacob's Ladder
1990, in 3 top lists Check -
106
Dawn of the Dead
2004, in 1 top list Check -
119
The Conjuring
2013, in 3 top lists Check -
120
Frankenstein
1931, in 18 top lists Check -
124
Drag Me to Hell
2009, in 2 top lists Check -
125
28 Weeks Later
2007, in 2 top lists Check -
133
Event Horizon
1997, in 2 top lists Check -
137
Chinjeolhan geumjassi
2005 — a.k.a. Lady Vengeance, in 3 top lists Check -
143
Silent Hill
2006, in 2 top lists Check -
160
Dellamorte Dellamore
1994 — a.k.a. Cemetery Man, in 5 top lists Check -
169
The Conjuring 2
2016, in 2 top lists Check -
172
Fido
2006, in 1 top list Check -
185
Thir13en Ghosts
2001, in 1 top list Check