Kanonymous's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Miller's Crossing
1990, in 11 top lists Check -
2
Driving Miss Daisy
1989, in 6 top lists Check -
3
Winter's Bone
2010, in 6 top lists Check -
4
Exit Through the Gift Shop
2010, in 1 top list Check -
5
Blue Valentine
2010, in 2 top lists Check -
6
True Grit
2010, in 6 top lists Check -
7
Rabbit-Proof Fence
2002, in 4 top lists Check -
8
Death Proof
2007, in 3 top lists Check -
9
Rachel Getting Married
2008, in 1 top list Check -
10
Coraline
2009, in 3 top lists Check -
11
An Inconvenient Truth
2006, in 3 top lists Check -
12
Bridesmaids
2011, in 8 top lists Check -
13
Mysterious Skin
2004, in 3 top lists Check -
14
It Follows
2014, in 5 top lists Check -
15
The Others
2001, in 9 top lists Check -
16
Hedwig and the Angry Inch
2001, in 10 top lists Check -
17
Shortbus
2006, in 2 top lists Check -
18
Melancholia
2008, in 2 top lists Check -
19
Napoleon Dynamite
2004, in 4 top lists Check -
20
Nebraska
2013, in 2 top lists Check -
21
Idiocracy
2006, in 2 top lists Check -
22
The Devil and Daniel Johnston
2005, in 0 top lists Check -
23
Burn After Reading
2008, in 1 top list Check -
24
Secretary
2002, in 2 top lists Check -
25
Thirteen
2003, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 423