Karim's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
2
Notting Hill
1999, in 6 top lists Check -
3
The Man from Earth
2007, in 1 top list Check -
4
Never Let Me Go
2010, in 0 top lists Check -
5
Pride and Prejudice
1995, in 2 top lists Check -
6
An Education
2009, in 1 top list Check -
7
Pocahontas
1995, in 3 top lists Check -
8
Pride & Prejudice
2005, in 1 top list Check -
9
Super 8
2011, in 3 top lists Check -
10
The Girl with the Dragon Tattoo
2011, in 1 top list Check -
11
Hugo
2011, in 6 top lists Check -
12
Closer
2004, in 0 top lists Check -
13
Public Enemies
2009, in 1 top list Check -
14
Hard Candy
2005, in 3 top lists Check -
15
Winter's Bone
2010, in 6 top lists Check -
16
Revolutionary Road
2008, in 1 top list Check -
17
Friends
1994, in 0 top lists Check -
18
The Big Bang Theory
2007, in 0 top lists Check -
19
Rachel Getting Married
2008, in 1 top list Check -
20
Death at a Funeral
2007, in 0 top lists Check -
21
The Lovely Bones
2009, in 0 top lists Check -
22
Bridge to Terabithia
2007, in 1 top list Check -
23
My Sister's Keeper
2009, in 0 top lists Check -
24
The Number 23
2007, in 0 top lists Check -
25
City of Angels
1998, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 31