Kjellev's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
3
Drive
2011, in 8 top lists Check -
4
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
5
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
6
Memento
2000, in 27 top lists Check -
7
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
8
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
9
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
10
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
11
Buried
2010, in 0 top lists Check -
12
Up in the Air
2009, in 2 top lists Check -
13
Almost Famous
2000, in 9 top lists Check -
14
The Machinist
2004, in 1 top list Check -
15
The Devil's Advocate
1997, in 3 top lists Check -
16
The Game
1997, in 3 top lists Check -
17
Unbreakable
2000, in 6 top lists Check -
18
Good Bye Lenin!
2003, in 8 top lists Check -
19
Thor
2011, in 2 top lists Check