Knightboat's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
2
Jacob's Ladder
1990, in 3 top lists Check -
3
Moon
2009, in 5 top lists Check -
4
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
5
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
6
Primer
2004, in 6 top lists Check -
7
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
8
Army of Darkness
1992, in 6 top lists Check -
9
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
10
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
11
Mind Game
2004, in 6 top lists Check -
12
Punch-Drunk Love
2002, in 12 top lists Check