Leifaklard's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
2
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
3
Inception
2010, in 21 top lists Check -
4
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
Zootopia
2016, in 6 top lists Check -
6
The Trust
2016, in 0 top lists Check -
7
Pandemic
2016, in 0 top lists Check -
8
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
9
10 Cloverfield Lane
2016, in 2 top lists Check -
10
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
11
Finding Dory
2016, in 2 top lists Check -
12
Mr. Right
2015, in 0 top lists Check -
13
13 Hours
2016, in 0 top lists Check