Leilazekri's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Valentine's Day
2010, in 1 top list Check -
2
Limitless
2011, in 0 top lists Check -
3
One Day
2011, in 0 top lists Check -
4
Bedtime Stories
2008, in 2 top lists Check -
5
Despicable Me
2010, in 3 top lists Check -
6
The Campaign
2012, in 0 top lists Check -
7
Ice Age: Continental Drift
2012, in 2 top lists Check -
8
Love & Other Drugs
2010, in 0 top lists Check -
9
Meet the Parents
2000, in 4 top lists Check -
10
Carnage
2011, in 0 top lists Check -
11
What Happens in Vegas
2008, in 1 top list Check -
12
Last Night
2010, in 0 top lists Check -
13
Last Chance Harvey
2008, in 0 top lists Check -
14
Secret Window
2004, in 0 top lists Check -
15
Johnny English
2003, in 0 top lists Check -
16
If Only
2004, in 0 top lists Check -
17
Entrapment
1999, in 2 top lists Check -
18
Revolutionary Road
2008, in 1 top list Check -
19
The Reader
2008, in 1 top list Check -
20
Bride Wars
2009, in 0 top lists Check -
21
Man About Town
2006, in 0 top lists Check -
22
Remember Me
2010, in 0 top lists Check -
23
Soul Surfer
2011, in 0 top lists Check -
24
The Fighter
2010, in 2 top lists Check -
25
Never Let Me Go
2010, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 419