Leodelgado01's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
5
Inception
2010, in 21 top lists Check -
6
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
8
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
34
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
38
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
47
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
53
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
54
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
56
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
66
Minority Report
2002, in 8 top lists Check -
72
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
79
Looper
2012, in 2 top lists Check -
81
I, Robot
2004, in 3 top lists Check -
93
Pacific Rim
2013, in 1 top list Check -
95
Hellboy
2004, in 1 top list Check -
103
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
117
X-Men: Days of Future Past
2014, in 3 top lists Check -
164
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
167
RoboCop
1987, in 15 top lists Check -
168
Her
2013, in 10 top lists Check -
170
Captain America: The Winter Soldier
2014, in 3 top lists Check -
173
Gwoemul
2006 — a.k.a. The Host, in 11 top lists Check -
187
District 9
2009, in 10 top lists Check -
189
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
201
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 53