Lorddemaxus's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
2
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
3
Eyes Wide Shut
1999, in 11 top lists Check -
4
Being John Malkovich
1999, in 14 top lists Check -
5
Nayakan
1987, in 0 top lists Check -
6
Visaaranai
2015, in 0 top lists -
7
The Lego Movie
2014, in 5 top lists Check -
8
Fantastic Mr. Fox
2009, in 9 top lists Check -
9
South Park
1997, in 0 top lists Check -
10
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
11
The Wolf of Wall Street
2013, in 13 top lists Check -
12
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
13
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
14
Ôkami kodomo no Ame to Yuki
2012 — a.k.a. Wolf Children, in 7 top lists Check -
15
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
16
The Kid
1921, in 17 top lists Check -
17
Magnolia
1999, in 17 top lists Check -
18
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
19
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
20
Fantasia
1940, in 20 top lists Check -
21
Anomalisa
2015, in 2 top lists Check -
22
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
23
Badlands
1973, in 23 top lists Check -
24
Rick and Morty
2013, in 0 top lists Check -
25
Her
2013, in 10 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 264