Lsmmassey's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
2
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
3
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
4
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
5
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
6
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
7
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
8
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
9
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
10
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
11
District 9
2009, in 10 top lists Check -
12
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
13
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
14
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
15
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
16
Whiplash
2014, in 14 top lists Check -
17
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
18
Who Framed Roger Rabbit
1988, in 16 top lists Check -
19
The Pursuit of Happyness
2006, in 3 top lists Check -
20
Breaking Bad
2008, in 0 top lists Check -
21
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
22
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
23
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
24
Spider-Man
2002, in 7 top lists Check -
25
Ex Machina
2014, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 50