Luobin's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
3
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
4
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
5
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
6
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
7
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
8
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
9
District 9
2009, in 10 top lists Check -
10
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
11
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
12
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
13
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
14
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
15
Boogie Nights
1997, in 12 top lists Check -
16
GATTACA
1997 — a.k.a. Gattaca, in 5 top lists Check -
17
Being John Malkovich
1999, in 14 top lists Check -
18
Raging Bull
1980, in 34 top lists Check -
19
Dazed and Confused
1993, in 7 top lists Check -
20
Adaptation.
2002, in 11 top lists Check -
21
Amadeus
1984, in 23 top lists Check -
22
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
23
Synecdoche, New York
2008, in 9 top lists Check -
24
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
25
Barry Lyndon
1975, in 24 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 59