M.c.erikson's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
0
L'Amour du Monde
2023 -
1
The Revenant
2015, in 11 top lists Check -
2
Joy
2015, in 0 top lists Check -
3
In the Heart of the Sea
2015, in 0 top lists Check -
4
Ant-Man
2015, in 2 top lists Check -
5
The Forest
2016, in 0 top lists Check -
6
Sisters
2015, in 0 top lists Check -
7
Captain America: Civil War
2016, in 2 top lists Check -
8
Bottle Shock
2008, in 0 top lists Check -
9
Kiss Kiss Bang Bang
2005, in 4 top lists Check -
10
Room
2015, in 7 top lists Check -
11
The Mist
2007, in 2 top lists Check -
12
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
13
Terminator Genisys
2015, in 1 top list Check -
14
12 Years a Slave
2013, in 22 top lists Check -
15
Alien³
1992, in 1 top list Check -
16
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
17
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
18
10 Cloverfield Lane
2016, in 2 top lists Check -
19
Everest
2015, in 1 top list Check -
20
The Shallows
2016, in 0 top lists Check -
21
Sanctum
2011, in 0 top lists Check -
22
Edge of Tomorrow
2014, in 3 top lists Check -
23
The Girl with the Dragon Tattoo
2011, in 1 top list Check -
24
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
2015, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 230