Margrete93's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Crazy, Stupid, Love.
2011, in 0 top lists Check -
2
The Help
2011, in 6 top lists Check -
3
Horrible Bosses
2011, in 2 top lists Check -
4
Milk
2008, in 3 top lists Check -
5
Elle s'appelait Sarah
2010 — a.k.a. Sarah's Key, in 0 top lists Check -
6
I Am Sam
2001, in 0 top lists Check -
7
Taken
2008, in 2 top lists Check -
8
Despicable Me
2010, in 3 top lists Check -
9
Disturbia
2007, in 0 top lists Check -
10
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
11
The Holiday
2006, in 1 top list Check -
12
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
13
Juno
2007, in 12 top lists Check -
14
Memento
2000, in 27 top lists Check -
15
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
16
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
17
Changeling
2008, in 1 top list Check -
18
Desert Flower
2009, in 0 top lists Check -
19
Shakespeare in Love
1998, in 12 top lists Check