Maria Quetz's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
19
Bolt
2008, in 2 top lists Check -
18
Somos Tão Jovens
2013, in 0 top lists Check -
17
The Bridge
2013, in 0 top lists Check -
16
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
15
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
14
Whiplash
2014, in 14 top lists Check -
13
Moonlight
2016, in 13 top lists Check -
12
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
11
Alien
1979, in 30 top lists Check -
10
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
9
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
8
10 Things I Hate About You
1999, in 2 top lists Check -
7
Argo
2012, in 8 top lists Check -
6
Life of Pi
2012, in 5 top lists Check -
5
Pirates of the Caribbean: The Curse of the...
2003, in 13 top lists Check -
4
Harry Potter and the Sorcerer's Stone
2001, in 5 top lists Check -
3
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
2
Bee Movie
2007, in 2 top lists Check -
1
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check