MD1032's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
2
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
3
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
4
Tonari no Totoro
1988 — a.k.a. My Neighbor Totoro, in 23 top lists Check -
5
Gremlins
1984, in 4 top lists Check -
6
When Harry Met Sally...
1989, in 16 top lists Check -
7
The Virgin Suicides
1999, in 6 top lists Check -
8
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
9
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
10
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
11
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
12
Hellboy
2004, in 1 top list Check -
13
Indiana Jones and the Temple of Doom
1984, in 11 top lists Check -
14
Spider-Man
2002, in 7 top lists Check -
15
X2
2003 — a.k.a. X2: X-Men United, in 5 top lists Check -
16
Superman Returns
2006, in 4 top lists Check -
17
Nuovo Cinema Paradiso
1988 — a.k.a. Cinema Paradiso, in 20 top lists Check -
18
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
19
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
20
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
21
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
22
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
23
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
24
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
25
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 151