Misty87's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
2
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
3
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
4
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
5
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
6
Brick
2005, in 8 top lists Check -
7
Hook
1991, in 4 top lists Check -
8
Hercules
1997, in 4 top lists Check -
9
Blazing Saddles
1974, in 14 top lists Check -
10
Stardust
2007, in 1 top list Check -
11
10 Things I Hate About You
1999, in 2 top lists Check -
12
Rebel Without a Cause
1955, in 16 top lists Check -
13
Lucky Number Slevin
2006, in 0 top lists Check -
14
Across the Universe
2007, in 0 top lists Check -
15
Anastasia
1997, in 1 top list Check -
16
The Hunger Games
2012, in 2 top lists Check -
17
Jeux d'enfants
2003 — a.k.a. Love Me If You Dare, in 1 top list Check -
18
Empire of the Sun
1987, in 9 top lists Check -
19
Cruel Intentions
1999, in 0 top lists Check -
20
The Thin Man
1934, in 14 top lists Check -
21
A Knight's Tale
2001, in 0 top lists Check -
22
Robin Hood: Men in Tights
1993, in 1 top list Check -
23
Whip It
2009, in 0 top lists Check -
24
Meet Me in St. Louis
1944, in 15 top lists Check -
25
Community
2009, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 41