Myrtille_innit's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
2
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
3
Grindhouse
2007, in 1 top list Check -
4
Death Proof
2007, in 3 top lists Check -
5
Almost Famous
2000, in 9 top lists Check -
6
Never Let Me Go
2010, in 0 top lists Check -
7
Dazed and Confused
1993, in 7 top lists Check -
8
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
9
The Darjeeling Limited
2007, in 2 top lists Check -
10
The Virgin Suicides
1999, in 6 top lists Check -
11
The Rocky Horror Picture Show
1975, in 13 top lists Check -
12
The Runaways
2010, in 0 top lists Check -
13
Girl, Interrupted
1999, in 0 top lists Check -
14
Marie Antoinette
2006, in 4 top lists Check -
15
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
16
Rent
2005, in 0 top lists Check -
17
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
18
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
19
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
20
Vicky Cristina Barcelona
2008, in 2 top lists Check -
21
For Colored Girls
2010, in 0 top lists Check -
22
Jolene
2008, in 0 top lists Check -
23
The Perks of Being a Wallflower
2012, in 2 top lists Check -
24
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
25
Some Like It Hot
1959, in 35 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 28