NoD4Zzz's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
3
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
4
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
5
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
6
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
7
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
8
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
9
Up
2009, in 16 top lists Check -
10
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
11
The Boondock Saints
1999, in 3 top lists Check -
12
Akira
1988, in 22 top lists Check -
13
Warrior
2011, in 4 top lists Check