NuskaNuska's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
3
American History X
1998, in 12 top lists Check -
4
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
5
Alien
1979, in 30 top lists Check -
6
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
7
One Flew Over the Cuckoo's Nest
1975, in 35 top lists Check -
8
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
9
Whiplash
2014, in 14 top lists Check -
10
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
11
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
12
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
13
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
14
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
15
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
16
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
17
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
18
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
19
Her
2013, in 10 top lists Check -
20
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
21
Inception
2010, in 21 top lists Check -
22
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
23
Intouchables
2011 — a.k.a. The Intouchables, in 7 top lists Check -
24
Gone Girl
2014, in 12 top lists Check -
25
Black Swan
2010, in 12 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 128