Official_Ana's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
2
Hercules
1997, in 4 top lists Check -
3
The Prince of Egypt
1998, in 3 top lists Check -
4
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
5
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
6
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
7
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
8
Mean Girls
2004, in 4 top lists Check -
9
Matilda
1996, in 1 top list Check -
10
The Parent Trap
1998, in 0 top lists Check -
11
Little Manhattan
2005, in 0 top lists Check -
12
A Little Princess
1995, in 2 top lists Check -
13
How to Lose a Guy in 10 Days
2003, in 1 top list Check -
14
She's the Man
2006, in 0 top lists Check -
15
Faith Like Potatoes
2006, in 0 top lists Check -
16
Despicable Me
2010, in 3 top lists Check -
17
The AristoCats
1970 — a.k.a. The Aristocats, in 1 top list Check -
18
Bring It On
2000, in 0 top lists Check -
19
The Sword in the Stone
1963, in 0 top lists Check -
20
White Chicks
2004, in 0 top lists Check -
21
The Back-up Plan
2010, in 0 top lists Check -
22
The Blind Side
2009, in 4 top lists Check -
23
Jack the Giant Slayer
2013, in 1 top list Check