Owb2025's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
6
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
12
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
15
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
17
Nightcrawler
2014, in 5 top lists Check -
32
District 9
2009, in 10 top lists Check -
46
John Wick
2014, in 3 top lists Check -
48
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
57
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
62
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
72
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
74
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
94
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
96
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
104
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
108
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
131
The Bourne Identity
2002, in 5 top lists Check -
159
Saw
2004, in 6 top lists Check -
165
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
167
Mission: Impossible
1996, in 4 top lists Check -
169
The Bourne Supremacy
2004, in 8 top lists Check -
172
Fast Five
2011, in 2 top lists Check -
193
Black Hawk Down
2001, in 5 top lists Check -
199
Zero Dark Thirty
2012, in 8 top lists Check