Oyolasigmaz's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Funny Games
1997, in 12 top lists Check -
2
Delicatessen
1991, in 15 top lists Check -
3
Mr. Nobody
2009, in 4 top lists Check -
4
Død snø
2009 — a.k.a. Dead Snow, in 1 top list Check -
5
Chugyeokja
2008 — a.k.a. The Chaser, in 2 top lists Check -
6
Repulsion
1965, in 17 top lists Check -
7
Funny Games
2007, in 1 top list Check -
8
Dance of the Dead
2008, in 1 top list Check -
9
Mum & Dad
2008, in 0 top lists Check -
10
Martyrs
2008, in 7 top lists Check -
11
Irréversible
2002 — a.k.a. Irreversible, in 10 top lists Check -
12
Kika
1993, in 0 top lists Check -
13
A Serious Man
2009, in 8 top lists Check -
14
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
15
Dagon
2001, in 2 top lists Check -
16
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
17
Ada: Zombilerin dügünü
2010, in 0 top lists Check -
18
Fido
2006, in 1 top list Check -
19
[Rec]
2007 — a.k.a. REC, in 2 top lists Check -
20
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon
2006, in 1 top list Check -
21
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
22
Army of Darkness
1992, in 6 top lists Check -
23
Re-Animator
1985, in 7 top lists Check -
24
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
25
The Shining
1980, in 28 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 27