Pande's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
2
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
3
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
4
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
5
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
6
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
7
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
8
There Will Be Blood
2007, in 20 top lists Check -
9
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
10
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
11
Mononoke-hime
1997 — a.k.a. Princess Mononoke, in 18 top lists Check -
12
Neco z Alenky
1988 — a.k.a. Alice, in 10 top lists Check -
13
Fritz the Cat
1972, in 4 top lists Check -
14
Serenity
2005, in 3 top lists Check -
15
Ranpo jigoku
2005 — a.k.a. Rampo Noir, in 0 top lists Check -
16
Akira
1988, in 22 top lists Check