Pattisintorunu's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
2
True Detective
2014, in 0 top lists Check -
3
The Man from Earth
2007, in 1 top list Check -
4
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
5
Whiplash
2014, in 14 top lists Check -
6
Gone Girl
2014, in 12 top lists Check -
7
Eyes Wide Shut
1999, in 11 top lists Check -
8
Contact
1997, in 2 top lists Check -
9
The Nice Guys
2016, in 1 top list Check -
10
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
11
The World's End
2013, in 0 top lists Check -
12
No
2012, in 5 top lists Check -
13
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
14
Moonlight
2016, in 13 top lists Check -
15
Logan
2017, in 9 top lists Check -
16
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
17
Incendies
2010, in 10 top lists Check -
18
La La Land
2016, in 18 top lists Check -
19
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
20
Citizenfour
2014, in 3 top lists Check -
21
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
22
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
23
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
24
Before Sunrise
1995, in 14 top lists Check -
25
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 424