Pulch's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
3
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
4
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
5
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
6
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
7
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
8
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
9
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
10
Memento
2000, in 27 top lists Check -
11
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
12
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
13
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
14
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
15
This Is Spinal Tap
1984, in 22 top lists Check -
16
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
17
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
18
Million Dollar Baby
2004, in 12 top lists Check -
19
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
20
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
21
Serenity
2005, in 3 top lists Check -
22
Punch-Drunk Love
2002, in 12 top lists Check -
23
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
24
The Fighter
2010, in 2 top lists Check -
25
The Man from Earth
2007, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 31