Rabidgoatboy's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Mulholland Dr.
2001 — a.k.a. Mulholland Drive, in 26 top lists Check -
12
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
7
Dawn of the Dead
1978, in 15 top lists Check -
18
The Elephant Man
1980, in 16 top lists Check -
19
Blue Velvet
1986, in 27 top lists Check -
16
Ôdishon
1999 — a.k.a. Audition, in 11 top lists Check -
10
Poltergeist
1982, in 9 top lists Check -
3
Re-Animator
1985, in 7 top lists Check -
8
An American Werewolf in London
1981, in 12 top lists Check -
5
Night of the Living Dead
1968, in 20 top lists Check -
4
Halloween
1978, in 17 top lists Check -
17
Eraserhead
1977, in 20 top lists Check -
6
Phantasm
1979, in 2 top lists Check -
13
Videodrome
1983, in 18 top lists Check -
2
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
14
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
9
The Texas Chain Saw Massacre
1974, in 15 top lists Check -
11
Bride of Frankenstein
1935, in 19 top lists Check -
15
Frankenstein
1931, in 18 top lists Check