Rebekahm_88's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
One Flew Over the Cuckoo's Nest
1975, in 35 top lists Check -
2
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
3
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
4
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
5
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
6
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
7
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
8
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
9
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
10
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
11
Drag Me to Hell
2009, in 2 top lists Check -
12
Freaks
1932, in 19 top lists Check -
13
Clueless
1995, in 8 top lists Check -
14
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
15
Gilda
1946, in 13 top lists Check -
16
A Hard Day's Night
1964, in 18 top lists Check -
17
Midnight Cowboy
1969, in 22 top lists Check -
18
Mildred Pierce
1945, in 17 top lists Check -
19
When the Wind Blows
1986, in 3 top lists Check -
20
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
21
High Fidelity
2000, in 3 top lists Check -
22
True Romance
1993, in 7 top lists Check -
23
La haine
1995 — a.k.a. La Haine, in 15 top lists Check -
24
25th Hour
2002, in 7 top lists Check -
25
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 56