Reda's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
2
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
3
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
4
Moon
2009, in 5 top lists Check -
5
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
6
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
7
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
8
Fear and Loathing in Las Vegas
1998, in 6 top lists Check -
9
Rain Man
1988, in 14 top lists Check -
10
The Bourne Identity
2002, in 5 top lists Check -
11
The Pursuit of Happyness
2006, in 3 top lists Check -
12
Breakfast at Tiffany's
1961, in 9 top lists Check -
13
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
14
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
15
Brick
2005, in 8 top lists Check -
16
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
17
Natural Born Killers
1994, in 9 top lists Check -
18
Collateral
2004, in 6 top lists Check -
19
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
20
Starship Troopers
1997, in 9 top lists Check -
21
Lucky Number Slevin
2006, in 0 top lists Check -
22
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
23
[Rec]
2007 — a.k.a. REC, in 2 top lists Check -
24
The Devil's Advocate
1997, in 3 top lists Check -
25
The Road
2009, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 28