REfan001's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
2
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
3
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
4
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
5
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
6
L.A. Confidential
1997, in 27 top lists Check -
7
Alien
1979, in 30 top lists Check -
8
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
9
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
10
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
11
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
12
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
13
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
14
Videodrome
1983, in 18 top lists Check -
15
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
16
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
17
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
18
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
19
GoldenEye
1995, in 3 top lists Check -
20
Back to the Future Part II
1989, in 6 top lists Check -
21
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
22
Speed
1994, in 9 top lists Check -
23
Back to the Future Part III
1990, in 6 top lists Check -
24
Dude, Where's My Car?
2000, in 0 top lists Check -
25
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 28