ReidN's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
2
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
3
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
2001, in 31 top lists Check -
4
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
5
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
6
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
7
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
8
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
9
Alien
1979, in 30 top lists Check -
10
Jaws
1975, in 29 top lists Check -
11
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
12
The Land Before Time
1988, in 1 top list Check -
13
E.T. the Extra-Terrestrial
1982, in 31 top lists Check -
14
Mononoke-hime
1997 — a.k.a. Princess Mononoke, in 18 top lists Check -
15
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
16
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
17
Tremors
1990, in 3 top lists Check -
18
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
19
Ratatouille
2007, in 14 top lists Check -
20
Die Hard
1988, in 21 top lists Check