Rhantheman's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Crash
2004, in 4 top lists Check -
2
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
3
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
4
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
5
E.T. the Extra-Terrestrial
1982, in 30 top lists Check -
6
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
7
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
8
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
9
300
2006, in 6 top lists Check -
10
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
11
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
12
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check -
13
The Bourne Identity
2002, in 5 top lists Check -
14
Space Jam
1996, in 3 top lists Check -
15
Con Air
1997, in 3 top lists Check -
16
Coming to America
1988, in 3 top lists Check -
17
Equilibrium
2002, in 0 top lists Check