Richy88's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
7
Death Proof
2007, in 3 top lists Check -
8
Cube
1997, in 5 top lists Check -
10
21 Grams
2003, in 3 top lists Check -
15
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
16
Jackie Brown
1997, in 5 top lists Check -
53
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
57
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
62
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
65
District 9
2009, in 10 top lists Check -
66
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
69
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
70
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
77
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
81
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
85
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
86
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
90
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
94
Memento
2000, in 27 top lists Check -
107
War of the Worlds
2005, in 5 top lists Check -
109
The Ladykillers
2004, in 0 top lists Check