Rsabacate's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
2
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
3
Raging Bull
1980, in 34 top lists Check -
4
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
5
Paris, Texas
1984, in 21 top lists Check -
6
Midnight Cowboy
1969, in 22 top lists Check -
7
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
8
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
9
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
10
25th Hour
2002, in 7 top lists Check -
11
Big Trouble in Little China
1986, in 3 top lists Check -
12
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
13
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
14
This Is Spinal Tap
1984, in 22 top lists Check -
15
Scent of a Woman
1992, in 4 top lists Check -
16
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check