Rurnur's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Fly
1986, in 11 top lists Check -
2
Prisoners
2013, in 8 top lists Check -
3
Nightcrawler
2014, in 5 top lists Check -
4
Burn After Reading
2008, in 1 top list Check -
5
Hard Candy
2005, in 3 top lists Check -
6
Changeling
2008, in 1 top list Check -
7
The Ring
2002, in 5 top lists Check -
8
A Serious Man
2009, in 8 top lists Check -
9
Sherlock
2010, in 0 top lists Check -
10
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
11
Predator
1987, in 9 top lists Check -
12
Breaking Bad
2008, in 0 top lists Check -
13
Batoru rowaiaru
2000 — a.k.a. Battle Royale, in 9 top lists Check -
14
127 Hours
2010, in 1 top list Check -
15
Zodiac
2007, in 14 top lists Check -
16
Fear and Loathing in Las Vegas
1998, in 6 top lists Check -
17
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
18
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
19
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
20
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
21
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
22
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
23
Alien
1979, in 30 top lists Check -
24
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
25
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 36