Sandrine Silva's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
3
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
4
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
5
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
6
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
7
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
8
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
9
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
10
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
11
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
12
The Notebook
2004, in 1 top list Check -
13
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
14
The Simpsons Movie
2007, in 3 top lists Check -
15
Apollo 13
1995, in 6 top lists Check -
16
Warrior
2011, in 4 top lists Check -
17
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
18
Marley & Me
2008, in 2 top lists Check -
19
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
20
Final Destination
2000, in 1 top list Check -
21
The Island
2005, in 0 top lists Check -
22
Due Date
2010, in 1 top list Check -
23
Water for Elephants
2011, in 0 top lists Check -
24
The Illusionist
2006, in 0 top lists Check -
25
Children of Men
2006, in 13 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 80