Sawyeranne's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
2
Alien
1979, in 30 top lists Check -
3
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
4
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
5
What Ever Happened to Baby Jane?
1962, in 15 top lists Check -
6
Dawn of the Dead
1978, in 15 top lists Check -
7
Freaks
1932, in 19 top lists Check -
8
Halloween
1978, in 17 top lists Check -
9
The Innocents
1961, in 12 top lists Check -
10
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
11
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
12
North by Northwest
1959, in 30 top lists Check -
13
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
14
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
15
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
16
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
17
Strangers on a Train
1951, in 17 top lists Check -
18
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
19
King Kong
1933, in 26 top lists Check -
20
The Abominable Dr. Phibes
1971, in 3 top lists Check -
21
Carrie
1976, in 11 top lists Check -
22
Re-Animator
1985, in 7 top lists Check -
23
Friday the 13th
1980, in 3 top lists Check -
24
Scream
1996, in 8 top lists Check -
25
Jaws
1975, in 29 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 203