Sheik_08's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
2
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
8
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
9
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
12
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
21
The Great Dictator
1940, in 25 top lists Check -
23
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
26
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
30
Tarzan
1999, in 4 top lists Check -
31
Signs
2002, in 5 top lists Check -
33
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
34
The Devil Wears Prada
2006, in 3 top lists Check -
36
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
42
The Terminal
2004, in 1 top list Check -
43
Sleepy Hollow
1999, in 4 top lists Check -
44
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
48
La montaña sagrada
1973 — a.k.a. The Holy Mountain, in 9 top lists Check -
49
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
53
Control
2007, in 1 top list Check -
54
127 Hours
2010, in 1 top list Check -
55
Buried
2010, in 0 top lists Check -
56
Freaks
1932, in 19 top lists Check -
57
Janghwa, Hongryeon
2003 — a.k.a. A Tale of Two Sisters, in 5 top lists Check -
59
Martyrs
2008, in 7 top lists Check -
63
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 210