Somniferousalmondeyes's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Babe
1995, in 12 top lists Check -
2
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
3
A Little Princess
1995, in 2 top lists Check -
4
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
5
Amadeus
1984, in 23 top lists Check -
6
Brokeback Mountain
2005, in 21 top lists Check -
7
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
8
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
9
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
10
The Little Prince
1974, in 0 top lists Check -
11
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
12
Little Shop of Horrors
1986, in 3 top lists Check -
13
Vincent
1982, in 2 top lists Check -
14
Young Frankenstein
1974, in 14 top lists Check -
15
Heathers
1988, in 7 top lists Check -
16
Raising Arizona
1987, in 9 top lists Check -
17
Huo zhe
1994 — a.k.a. To Live, in 7 top lists Check -
18
Billy Elliot
2000, in 7 top lists Check -
19
Memento
2000, in 27 top lists Check -
20
The Fighter
2010, in 2 top lists Check -
21
Wrecked
2010, in 0 top lists Check