Sorok_Dva's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
3
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
4
A Bug's Life
1998, in 4 top lists Check -
5
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
6
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
7
Whiplash
2014, in 14 top lists Check -
8
Once
2007, in 4 top lists Check -
9
Melancholia
2011, in 10 top lists Check -
10
Limitless
2011, in 0 top lists Check -
11
Thor
2011, in 2 top lists Check -
12
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
13
Girl, Interrupted
1999, in 0 top lists Check