Splitlog's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
2
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
3
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
4
Office Space
1999, in 7 top lists Check -
5
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
6
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
7
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
8
Moon
2009, in 5 top lists Check -
9
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
10
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
11
Thank You for Smoking
2005, in 0 top lists Check -
12
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
13
L.A. Confidential
1997, in 27 top lists Check -
14
Casino
1995, in 11 top lists Check -
15
Gangs of New York
2002, in 5 top lists Check -
16
Taken
2008, in 2 top lists Check