SteveBuscemi's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
2
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
3
Annie Hall
1977, in 34 top lists Check -
4
Network
1976, in 14 top lists Check -
5
The Fugitive
1993, in 8 top lists Check -
6
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
7
Night of the Living Dead
1968, in 20 top lists Check -
8
Blazing Saddles
1974, in 14 top lists Check -
9
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
10
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
11
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
12
The Royal Tenenbaums
2001, in 8 top lists Check -
13
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
14
The Wrestler
2008, in 3 top lists Check -
15
Spider-Man 2
2004, in 7 top lists Check -
16
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
17
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
18
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
19
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
20
Lik wong
1991 — a.k.a. Riki-Oh: The Story of Ricky, in 4 top lists Check -
21
Braindead
1992 — a.k.a. Dead Alive, in 8 top lists Check -
22
Scream
1996, in 8 top lists Check -
23
Blue Velvet
1986, in 27 top lists Check